Groningen
Referentie: SPS08090

Interim manager algemene zaken acute zorg

Wat ga je doen?

Ben jij flexibel en daadkrachtig en daarnaast gericht op het verbeteren van algemene zaken die zich rondom de patiëntenzorg afspelen en heb je als manager ervaring in de acute GGZ? Heb je daarnaast oog voor detail en op operationele zaken, kun je tegelijkertijd de grote lijn bewaken en kun je de effecten van je handelingswijze op lange termijn overzien? Dan is deze interim manager algemene zaken vacature wellicht iets voor jou!

Je gaat de veranderingsprocessen succesvol aansturen en tegelijkertijd de geplande resultaten behalen. Verder ben je integraal verantwoordelijk voor teams die psychiatrische behandeling bieden aan patiënten in een ambulante en klinische setting. Daarnaast:

  • Je bent primair verantwoordelijk voor de ontwikkeling en kwaliteitsbewaking van de geleverde behandeling en zorg.
  • Je bent voortdurend bezig met het verbeteren van de resultaten van de acute zorg en het optimaliseren van het samenwerkingsklimaat.
  • Je werkt samen met de directie en de lijn aan de ontwikkeling van de onderdelen van het cluster en het scheppen van een goed leerklimaat.
  • Je werkt toe naar een zelfverzekerde en toegankelijke organisatie die haar werk vervult binnen de wettelijke, financiële en beleidsmatige kaders.
  • Je bent continu gefocust op het borgen van de kwaliteit van de zorg.
  • Je signaleert de ontwikkelingen die van invloed zijn op de strategie en beleidskeuzes.
  • Je voert de veranderingen en vernieuwingen op verschillende beleidsterreinen door op basis van de ontwikkelingen in financiering en regelgeving.
  • Je realiseert resultaten binnen de vastgestelde begroting.

Waar ga je werken?

Als interim manager ga je werken bij een GGZ-instelling die gericht is op de acute zorg. De cluster acute zorg richt zich op de doelgroep van volwassenen met psychische of psychiatrische problemen in crisis. Het cluster bestaat uit twee acute opname klinieken (Groningen, Winschoten), die recentelijk tijdelijk zijn samengevoegd op één locatie Groningen.

Wie ben jij als interim manager algemene zaken?

Je hebt meerdere jaren relevante en recente ervaring en je bent een verbinder die goed kan samenwerken met andere MT leden, interne- en externe ketenpartners en ondersteunende professionals zoals Control & HR. Daarnaast ben je:

  • Flexibel en daadkrachtig en gericht op het verbeteren van algemene zaken die zich rondom de patiëntenzorg afspelen.
  • Een inspirerende en gestructureerde leidinggevende, waarbij je de teams motiveert en faciliteert om te blijven leren en zich te blijven ontwikkelen.
  • Een teamplayer die met collega's de handen ineen slaat voor een succesvol resultaat.
  • Ambitieus. Je hebt het lef om ook onconventionele ideeën te opperen (binnen de CAO, het Sociaal Plan en wettelijk gestelde kaders).
  • Iemand die oog heeft voor detail en operationele zaken en tegelijkertijd de grote lijn bewaakt en de effecten van je handelingswijze op lange termijn overziet.

Wat krijg je?

Je krijgt een interim functie van minimaal 28 uur per week, waarbij het uurtarief in onderling overleg bepaald wordt. Daarnaast krijg je:

  • Een afwisselende baan waarin volop ruimte is voor ontwikkeling, kennisdeling en innovatie.
  • Een warm welkom in een hecht en betrokken team.

Hoe ziet de procedure eruit?

Heb jij interesse in deze interim manager algemene zaken vacature? Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ron Broere, 076 - 2063 333, 06 3005 9223 of per e-mail r.broere@spijtenburg.nl.

Wie is Spijtenburg?

Wij zijn gedreven door het duurzaam verder helpen van mensen en organisaties bij hun échte vraag. Door te luisteren, nieuwsgierig te zijn en door te vragen, maken we voor kandidaten of opdrachtgevers het verschil! Je kunt bij ons terecht voor werving en selectie, interim management/ZZP, detachering én advies. Wil je meer weten? Bekijk dan onze over ons pagina!

Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:

Geen passende vacature gevonden?

Heb je geen passende vacature kunnen vinden? Wij kijken graag met je mee!
Neem contact met ons op via 076 - 2063 333 voor meer informatie of blijf op de hoogte van ons aanbod d.m.v. een job alert.

Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:

Cookie policy

Omdat we je een prettige gebruikerservaring willen bieden, maken wij gebruik van cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk, andere helpen ons de website te verbeteren en jou te voorzien van nieuws en vacatures afgestemd op jouw interesses. Wanneer je op ‘accepteren’ klikt, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. Meer informatie hierover vind je in ons privacy statement.
Meer weten?